Trecerea la alimente crude anti îmbătrânire,

trecerea la alimente crude anti îmbătrânire

Alge marine sau salată proaspătă condimente Îndulcitori numai de origine naturală pași 1 Aflați despre dieta alimentară brută.

Încercați să înțelegeți scopul și filosofia din spatele dietei crude de hrană, care este o parte esențială a deveni un avocat și asigurați-vă că vă bucurați de ea și beneficiați de ea.

Există câțiva apărători ai dietei pentru alimente crude pe care puteți începe să le citiți și există numeroase site-uri forum suplimente anti-imbatranire pentru citire.

Citiți cărți despre alimentația brută. Indiferent dacă le împrumutați sau le cumpărați, căutați cărți de calitate cu dietă alimentară pentru a învăța cât mai mult posibil.

  • Ce este dieta crudă? Cunoașteți beneficiile, riscurile și ce să mâncați
  • Cum te afectează trecerea timpului | alfaindustry.ro
  • Un regim alimentar echilibrat, care sa contina o varietate de alimente sanatoase, va mentine pielea supla si sanatoasa.
  • Sănătate frumusețe cremă antirid pentru ochi
  • Rejuve crema anti-rid
  • Ser de față anti-îmbătrânire dermanique
  • Adresa de e-mail a destinatarului X Cu timpul, organismul nostru incepe sa nu mai functioneze la fel ca inainte.

Cartile bune de inceput sunt: Familia Raw: o poveste adevărată trecerea la alimente crude anti îmbătrânire trezire de Victoria Boutenko. Colin Campbell care include surse alternative de proteine. Multe cărți pentru rețete alimentare vor include, de asemenea, fundal istoric, o analiză nutritivă și baze filosofice, împreună cu rețetele. Căutați online site-uri relevante Termenii de căutare includ "vii sau alimente crude"Dieta alimentară brută, alimente crude naturale, crude, germinație, dehidratoare, sucuri, smântână, vita-mix, enzime, rețete alimentare organice sau crude etc.

Este minunat să împărțiți mâncarea cu alții.

Forumurile online oferă o resursă excelentă pentru a vă întâlni cu alți susținători ai alimentelor brute, a schimba rețete și a răspunde întrebărilor dvs. Și există unii susținători ai alimentelor brute cu conturi Twitter și Facebook pentru a face schimb de mesaje, evenimente, întâlniri și idei care pot să vă trezească cunoștințele și să vă extindeți grupul de prieteni de alimente crude.

Căutați festivaluri de produse alimentare brute, întâlniri, cafenele și cursuri pentru a uita cum să gătiți.

trecerea la alimente crude anti îmbătrânire

Veți ști doar dacă consumul de alimente primează pentru dvs. Unele sugestii pentru trecerea la o dieta alimentară totală sau parțială includ: Nu agoniza asupra deciziei. Reflectarea asupra valorii alimentelor brute din punct de vedere intelectual poate fi ceva care te face să te rătăcești prin minte și poate să sfârșești ca un trecerea la alimente crude anti îmbătrânire care te împiedică să începi deloc.

Beneficiile dietei alimentare crude

Pe de altă parte, ceea ce contează este cum vă "simți tu" cu această dietă și că puțin câte puțin puteți ajunge la un acord cu știința hranei pe măsură ce progresați sub rezerva avertismentelor care apar mai jos.

Fii flexibil Ar putea fi ca prefera sa manance o dieta parțial brut pe o perioadă de timp înainte de a trece la o dieta cu totul crud. În unele cazuri, nu s-ar putea face trecerea la o dieta alimente crude de ansamblu, dar poate amesteca prime de 60 la suta si 40 la suta fierte alimente vegetariene pentru ejemplo. La nevoie de prospețime, alimente prelucrate și din surse organice, este în continuare pertinent să alegeți cum să le amestecați.

Aveți încredere în gusturile dvs. Dacă sunteți îngrijorat de ce, aveți încredere în palatul dvs. Vă va reasigura că alimentele crud sunt delicioase. Apreciați ușurința pregătirii. Multe alimente crude sunt ușor de pregătit ori de câte ori alegeți rețetele potrivite. De fapt, uneori nu este nevoie să vă îngrijorați de rețete, ci pur și simplu să pregătiți mâncarea într-un mod simplu și să vă bucurați în stare naturală, ca salate sau ca o gustare.

  • Tehnici sănătoase de gătire a alimentelor | alfaindustry.ro
  • Cum se face dieta pentru alimente crude: 9 pași
  • Uleiul in mancare; Guma de mestecat; Oricine a tinut un post poate sa iti zica faptul ca inceputul este mereu cel mai greu.
  • Produse anti-îmbătrânire de top pentru pielea sensibilă
  • Măști faciale anti-îmbătrânire de casă
  • Lista de tratamente anti-imbatranire
  • Pinterest În dieta alimentelor crude, se consumă alimente nepreparate și neprelucrate.

Căutați rețete care nu au ingrediente exotice greu de găsit. Veți renunța cu ușurință dacă simțiți că trebuie să mergeți în oraș sau să le comandați online pentru a găsi acele ingrediente ciudate.

Îmbătrânirea patologică: nu întotdeauna un proces natural

Poate doriți să le folosiți ocazional, dar să păstrați majoritatea cerințelor dvs. Echipamentele de gătit de calitate fac consumul unei alimente crude mai ușoară și mai puțin consumatoare de trecerea la alimente crude anti îmbătrânire. Privind pentru elementele care sunt simple, accesibile și ușor de curățat, și îndeplinind funcțiile de care aveți nevoie.

trecerea la alimente crude anti îmbătrânire

La prepararea alimentelor crude, tehnicile tipice de preparare includ tăierea în bucăți, tocate grosier sau fin, debitare, tocare, fante, julienne, măcinare, și chiffonade. Ca un crudivorous, veți beneficia de utilizarea acestor "esențial": Cuțitele ascuțite sunt esențiale, împreună cu plăcile de tăiere de bună calitate fie cele din plastic care sunt ușor de dezinfectat, plăcile din lemn în stare bună, fie - de preferință - plăcile de bambus.

Un procesor de bucătărie poate fi foarte util.

trecerea la alimente crude anti îmbătrânire

Un procesor de hrană este excelent pentru mărunțirea și amestecarea diferitelor alimente. Un deshidratator elimină umezeala din alimente și, prin urmare, reține pentru depozitarea pe termen lung.

trecerea la alimente crude anti îmbătrânire

Un blender Ani Phyo recomandă, de asemenea, o Vita-Mix. Extractorii de suc sunt o modalitate excelentă și ușoară de a încorpora mai multe fructe și legume într-o dietă. Utilizați-l ocazional cu fructele, deoarece este mai bine să mâncați fructele decât să le beți.

1. Morcovi

Experimentați-vă cu un cuptor solar. Un cuptor solar utilizează căldură minimă pentru a păstra mai multe substanțe nutritive. Poate fi folosit cu o varietate de feluri de mâncare pentru a face delicioase empanadas, supa caldă și rece, sosuri, biscuiți etc. La trecerea la o dietă alimentară brută, originea alimentului este importantă. Alimentele organice nu conțin substanțe chimice utilizate pentru culturile convenționale.

Deși argumentele științifice continuă să face ravagii cu privire la beneficiile pe care le oferă organice peste culturi convenționale dintr-o perspectivă nutrițională, este greu să argumenteze cu faptul că aplicarea împovăreze chimice asupra mediului este dăunător, deoarece alimente cultivate cu încărcături chimice în exces sunt epuizează stratul de sol, poluează râuri și mări, și există reziduuri de pesticide discutabile în cele mai multe alimente.

Și, de asemenea, în valoare de investigare, care studii de finantare care demasca valorile de alimente ecologice - încredere în propria preferință pentru alimentele ecologice și valoarea de sănătate, mai degrabă decât să aștepte rezultatul dezbaterii pentru anti-imbatranire miloandotisvhs decide soarta sănătății dumneavoastră.

Dieta lui Demi Moore, 7 zile, -4 kg - Mâncare sănătoasă lângă mine

Modalitățile de a vă ajuta, cum ar fi: Dezvoltați-vă propriul mâncare. Experimentați cu germinarea semințelor și ierburilor. Un prag de fereastră care permite intrarea soarelui poate fi o sursă bună de alimente proaspete pe tot parcursul anului.

Fă-ți propriul Compostul. Alimentele tale vor avea mai multe substanțe nutritive.

Riscurile nutriției alimentelor crude

Încercați a container de compost sau a compostarea viermilor. Cumpărați produse ecologice ori de câte ori este posibil. Dacă prețul este un factor important pentru dvs. Unele culturi sunt pulverizate intens și crescute mai intens decât altele - aceasta este locul în care faceți propriile dvs.

Există o mare varietate de alimente disponibile pentru crudívoro, contrar ridicolului celor care resping dieta. Ce veți pierde sunt alimentele procesate, dar acesta este un avantaj, nu o problemă!

Mai puțin botox și mai multă nutriție anti-îmbătrânire! Actualizat 31 octombrie AM Unul dintre pilonii unui stil de viață antiaging este mâncarea: vegetală, proaspătă și cât mai puțin elaborată posibil. Așa că îți vei umple anii de sănătate. Mișcarea anti-îmbătrânire expune faptul că dieta slabă, stilul de viață sedentar și stresul provoacă cele mai frecvente probleme de sănătate și accelerează îmbătrânirea.

Cel puțin 75 la sută din alimentele consumate nu trebuie încălzită peste ° F sau 48 ° C. Ce puteți mânca sunt alimente preferabil organice, întregi neprelucrate, cum ar fi: Fructe și legume proaspete - Asigurați-vă că sunt cât se poate de proaspete și organice.

Ar trebui să aveți întotdeauna o varietate bună de legume, tuberculi și ierburi proaspete în frigider. Nuci și semințe - încercați întotdeauna să aveți două elemente germinate în frigider în orice moment și aveți întotdeauna muguri de floarea-soarelui disponibile.

Înăbușirea în vapori de apă O altă metodă de preparare a alimentelor este fierberea înăbușită într-un vas cu puțină apă și bine acoperit cu capac, în care se menține un circuit permanent de vapori.

Păstrați o cană de migdale înmuiate în frigider pentru o utilizare imediată schimbați apa în fiecare zi, timp de până la 5 zile. Semințele și untul de nucă sunt, de asemenea, importante într-o dietă de alimente crude. Fructele uscate, cum ar fi datele, stafidele, afinele, boabele goji, ananasul, nuca de cocos, caisul, mango, merele, etc. Datele sunt îndulcitori excelenți pentru deserturile alimentare crude.

Ciresele nu sunt doar niste fructe scumpe – VIDEO

Ierburi proaspete și uscate și condimente - acest lucru adaugă varietate și aromă la masa dumneavoastră. Sare - acestea pot furniza nutrienți minerali dieta dvs. Uleiuri - asigurați-vă că sursa de ulei este dintr-un loc de reputație și alegeți ulei de măsline virgin presat la rece, ulei de in, refrigerat și ulei de cânepă refrigerat.

Oțetul de otet de mere este considerat cel mai bun, deoarece are un conținut ridicat de acid malic, ajutând la digestia proteinelor.

Niciun tratament însă nu promite tinereţe fără bâtrâneţe. Inevitabil, îmbătrânim, iar primele semne apar după 40 de ani. Durata medie de viaţă a românilor a crescut, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică. Dacă în urmă cu doi ani, se estima că un român trăieşte în medie 72,22 de ani, acum durata medie de viaţă este de 72,61 de ani. În continuare, româncele trăiesc mai mult decât soţii lor, situaţie întâlnită în toată lumea în cazul femeilor.

Algele marine - aceasta aduce o gamă largă de minerale în dieta dvs. Căutați hijiki, fulgi dulose, frunze de nori și wakame. Medici anti-imbatranire new york de nucă de cocos.

Cacao și roșu - alegeți atât de bună calitate, organice, cât și în recipiente etanșe pentru prospețime.

Regim alimentar pentru insuficienta renala Pagina 7

Pate de alimente crude - aceasta este o modalitate foarte bună de a vă distra la ce oră este de a mânca și de a avea întotdeauna o mâncare pentru o masă imediată. Sauerkraut - faceti-va de la varza si alte legume, lasati-l la frigider deoarece este sanatos si poate fi folosit pentru a gusta multe mese crude. Alimentele crude sunt mai susceptibile la deteriorare și nu durează atât timp cât alimentele procesate.

Trebuie să consumați rapid alimentele brute și să le umpleți în mod regulat. Consumați alimente proaspete în vremurile recomandate. Calitatea sa se deteriorează după acest timp. Recoltați propriile produse, deoarece aveți nevoie de ele, astfel încât veți beneficia de ele, pentru a vă bucura de avantajele oferite "în viață" până la ultimul moment posibil.

Înghețați alimente cum ar fi nuci decojite, semințe, fructe uscate, carob, nucă de cocos, boabe etc. Introduceți încet alimente crude în dieta actuală. Mănâncă o varietate de alimente. Faceți o listă de produse, ierburi, nuci și semințe de la A la Z pe care doriți să le includeți în dieta dvs. Consumați produse sezoniere, dar asigurați-vă că includeți cât mai multe varietăți.

Începeți cu fructe proaspete pentru micul dejun.

ingrediente

Sau încercați un mic dejun de fructe proaspete la fiecare mic dejun, fără produse lactate. Introduceți alimentele vegetale brute și proaspete în restul meselor în fiecare săptămână. Pentru masa de prânz și cină, pregătiți o salată mare cu celelalte obiecte pe care le obișnuiți. Include nuci, semințe, semințe încolțite și fasole încolțită.

Ațiputeafiinteresat